"Kimi wo Watareba" Manga Recention Nr 8



Titel: Kimi wo Waterba (Japanska) If I can cross to you (Engelska)

Författare & Artist: Tsuge Amayo

Kapitel: 6 stycken
Kategori: Sci-fic, Yaoi (Manlig Kärlek)
Länk: http://www.mangafox.com/manga/kimi_wo_watareba/
Mitt Betyg: 2 av 5 Stjärnor


Handling:

Ibuki bor i en gammal studentlägenhet där både föremål och människor magiskt dyker upp ifrån ingenstans. Plötsligt står en främmande man framför honom som visar sig komma ifrån det förflutna? Han har rest i tiden och nu blir Ibuki tvungen att ta hand om honom!

Min Recention:

 

En kort kärlekshistoria, plus några andra historier som inte hör till huvudhandlingen. En bra idé, men som jag vanligt tycker vill jag ha mer! Så mycket mer kunde ha hänt, men det hände aldrig. Ett plus är dock bilderna som har tecknats myckert vackert.   




MVH Vizoo

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0