"Help!!" Manga Recention Nr 1




Titel: Help!!
Författare och Artis: Kiyo Fujiwara
Kapitel: 7 stycken
Kategori: Drama, Romantik, Shojo
Länk: http://www.citymanga.com/help/ 
Mitt Betyg:
3 av 5 Stjärnor


Handling:

Kousaka Shin´s högsta dröm är att bli doktor, men det visar sig bli mycket svårare än hon vad först hade trott att det skulle bli. Hennes lärare på universitet säger att hon "inte passar för att bli doktor", men hon vägrar att ge upp! Hur kan en lärare säga så till en elev?! Och VARFÖR måste han vara hennes granne!?

Min Recention:

Detta är en gullig kärleksberättelse, men rätt så kort. Skulle ha vilja haft ett längre slut, men annars är jag ganska nöjd. Det här är en manga för dom som är rätt så oskuldsfulla och rekommenderas för dom som är under 18 år. Mitt betyg är 3 av 5 stjärnor, dels på grund av de vackra bilderna och det någorlunda bra manuset som lyckligtvis har en röd tråd.


MVH / Vizoo


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0