"Calling" Manga Recention Nr 7




Titel: Calling

Författare & Artist: Ootsuki Miu

Kapitel: 7 stycken

Kategori: Romantik, Yaoi (Manlig kärlek)

Länk: http://www.mangafox.com/manga/calling_ootsuki_miu/
Mitt Betyg: 4 av 5 Stjärnor

Handlig:

Hinamura Kazuaki jobbar på ett kontor och lever ett vanligt tråkigt liv, det vill säga tills han möter Aratani Kira vars liv är långt ifrån vanligt. Kira jobbar som porrskådespelare, något som först får Kazuaki att vilja fly, men Kira är en svår man att undvika.

Min Recention:

Detta är en väldigt bra manga för dom som älskar Yaoi (manlig kärlek), men kanske lite för kort. Manuset är underbart och jag älskar karaktärerna. Bilderna är det inget fel på, en ny stil, men inte min favorittecknare precis. Borde kanske också varna för lite sex för de som är lite känsliga för yaoi, rekommenderas i så fall för dom som är över 15.

MVH Vizoo


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0