"Beast Master" Manga Recention Nr 2



Titel: Beast Master
Författare och Artist: Motomi Kyousuke
Kapitel: 7 Stycken
Kategori: Komedi, Romantik, School Life, Shojo
Länk: http://www.citymanga.com/beast_master/ 
Mitt Betyg: 4 av 5 Stjärnor


Handling:

Yuiko Kubozuka älskar djur, men oturligt nog hatar dom henne. Så när en ny klasskamrat med djuriskt utseende börjar i klassen, kan hon inte hålla sig borta. Hans vilda utseende och personlighet skrämmer dom flesta runt omkring honom, men han skrämmer inte Yuiko. Men han har en hemlighet... När han ser blod, blir han lika galen och vild som ett lejon. Kan Yuiko tämja odjuret inom honom?

Min Recention:

Den här serien är nog en av mina favoriter. En gullig och oskulldsfull kärlekshistoria som påminner lite grann om Tarzan och Jane på sett och vis. Skämten är roliga som man lätt kan sitta och flina åt, en manga som jag lätt skulle rekommendera för tjejer emellan 10-18 år. Mitt betyg är 4 av 5 Stjärnor, nästan full pott! Jag älskar bilderna, storyn, skämten och den röda tråden som smidigt för oss vidare igenom historien, men jag skulle också vilja veta mer... Men det vill jag förstås nästan alltid veta när det är en bra serie.


   

       


MVH / Vizoo


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0