Update! Vem är Vizoo?

Hej alla galna manga läsare och anime älskare!

Har inte hunnit lägga upp några recentioner på senaste tiden eftersom det varit mycket med både skolan och jobbet, men nu har jag äntligen fått lite mer fritid nu när man har fått lov. Den senaste mangaserien jag läst ut heter "Angel Wars". Luras inte av namnet, det handlar inte om ett änglakrig utan om en flicka som vill bli nunna! Det trodde ni inte va? Om ni är mer intresserade av att läsa denna manga, kommer dess recention snart att komma upp på bloggen. Det lovar jag! 

Har bestämt mig för att också börja skriva lite mer personliga inlägg på bloggen så att ni kan få lära känna mig också. Vi kan börja med lite grundlig information, som tex; 

Namn: Ni kan kalla mig Vizoo, men heter egentligen Victoria. 
Ålder: Är 18 år gammal, född år 1992 den 10:e april. 
Familj: Pappa Peter, Mamma Suzanne, och lillasyster Cecilia. (http://ceciliastruck.blogg.se/), Hundar: Ludde & Honey.
Intressen: MANGA & ANIME, sång,teater,film, japan,skriva, vara med min familj och mina vänner.  <3
Favorit manga: "Ai Hime - Ai to Himegoto", "Akuma de Sourou", "MARS", m.m.
Favorit anime: "Ef- a tale of memories/melodies"

Jag ser ut så här:






Det var allt så länge, men vi hörs snart!
MVH Vizoo


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0