Snart är lovet slut...

Hej allihopa!

Lovet börjar närma sig sitt slut, känns som jag knappt har hunnit med någonting. Är jag den enda som tycker det? Syrran och jag sitter hemma själva i soffan efter en ensam helg utan föräldrarna som drog upp till landet i Hälsingland. Syrran vill att vi ska städa huset för att överraska dom. Jippi.......

Är jättetrött på grund av att jag satt uppe sent och skrev på min bok som är en del utav mitt projektabete. Är inne på tredje kapitlet, version nummer två. Eller är det tredje, fjärde? Har en jobbig vana att alltid ångra det jag skrivit och börja om ifrån början innan jag knappt har börjat. Kan inte hjälpa det, jag vill att det ska vara... är det fel att säga perfekt? Jag är inte en perfektionist, men när det handlar just om att skriva noveller/böcker kan jag kanske vara i närheten av att vara det. Jag är inte som mamma och syrra som alltid måste vika handukarna på ett speciellt sätt, annars går världen under. Det är vad jag kallar att vara perfektionist, eller är det bara så att alla har olika saker vi vill ska vara perfekta? Vad tycker ni?      

MVH Vizoo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0