Nu har man mycket att göra

Hej igen!

Nu ska ni få höra stora nyheter;
jag har blivit kallad till en musikal audition den 27:e! Åtta dagar kvar och är jättenervös. Har övat hela kvällen och det kommer säkert bli det varje dag nu. Jag vill verkligen vara med i den här uppsättingen och tror att det här kan ge mig mycket mer erfarenhet och glädje om jag lyckas gå vidare. Snälla håll tummarna för mig, det kommer jag att behöva. 
Var på Saco-mässan idag, men hittade inte så mycket intressant information.Vet inte ens ifall jag orkar plugga vidare, men vi får se vart vinden för mig.  

Såg nyss Idol med familjen och nu ligger jag här i sängen med min svarta lilla laptop i knät, (Pluto som jag kallar henne.) Tänkte slappna av en liten stund till innan jag går och lägger mig, jag behöver all vila jag kan få eftersom från och med imorgon börjar allvaret. Detta ska jag göra imorgon; 

* Städa mitt rum
* Träna monolog
* Träna sång
* Gå ut med hundarna 
* Träna lite till 
* Förhoppningsvis också lite läxor, det behövs göras i alla fall. 

 



(Jag i våras)


MVH Vizoo


   

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0