Lunch på MAX, vilken Suprise

Hej alla glada läsare!

Idag
låg Sångfördjupning och Jazz på schemat, och under den långa lunchen drog jag och Linda till MAX. Jag tog ett Friscomål, supergott, men samtidigt också super onyttigt. Nej, dumma mig! Jag som hade bestämt mig för att vara nyttig, vilken tur att jag åtminstone åt en nyttig frukost: Äcklig havregrynsgröt som smakade som degig gegamojja. Nej, imorgon börjar allvaret! (Och hur många gånger har jag inte sagt det???) Nej, men seriöst! Nu blir det bara äcklig gröt och knäckemacka som gäller. Och frukt och vatten såklart! Inge mer läsk! (Neeeeeeeej, min coca-cola!!!!!) Men om man vill bli fin får man lidapinn! (Stavade jag fel nu??? Lidapin? Lida pin? Jäkla dyselexi!!!!!)  I alla fall, imorgon blir det en lång och skön sovmorgon. Jiiiipiii!!!

Syns Snart!

MVH Vizoo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0