FF med Syrran!

Hej alla glada läsare! Läget?

Är fortfarande sjuk, men drog mig ändå till konsum tillsammans med syrran för att handla nödvändig proviant för att kunna överleva helgen:

* GB Glass (Kvällens sockerkick)
* Chokladsås (Till glassen)
* Kakao (Ifall vi blir sugna att baka kladdkaka)
* Mjölk (Ifall vi blir sugna att laga pannkaka)

Haha, det blir alltid lite extra onyttigt när föräldrarna är borta. Vi såg "Idol" för ett tag sen och Elin åkte ut, svergies nya "Robin". Endast 16 år gammal, ser fram emot att se mer utav henne i framtiden. 
 Men samtidigt som man försöker sitta och njuta av helgen, påminns jag hela tiden av det skrämmande faktat att jag ska ha prov på onsdag i Svenska B. IGEN. (Fick IG, Nu Speciell prövning, har inte ens börjat förbereda mig än.) Är väldigt nervös, vilket nog inte heller är så konstigt. En månad fick vi att förbereda oss, en för kort tid enligt min åsikt. Man hinner ju ingenting, har ju haft andra läxor att göra bl.a. Ska försöka spendera hela dagen att plugga imorn, men vi får se vad som händer. Några vänner till mig och syrran vill kanske träffas imorgon, men vi får se. Vi är ju hundvakt också åt lilla Ludde och Honey. Dessutom är man ju också fortfarande lite sjuk, men börjar tröttna på att sitta i soffan.

God natt så länge,
MVH Vizoo 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0